CNN.com z Google
Firma Google zastąpiła Yahoo na pozycji wyłącznego dostawcy reklam tekstowych w serwisie CNN.com - informuje MediaPost Publications.
Yahoo dostarczało stronie internetowej CNN reklamy pay per-click od 2004 roku.
Teraz CNN będzie korzystać z programu reklamowego Google AdSense. CNN wykorzystuje także w swoim amerykańskim serwisie wyszukiwarkę Google (w wersji międzynarodowej korzysta z Yahoo).
Dla Google to bardzo istotna umowa, z uwagi na dużą ilość użytkowników odwiedzających CNN.com i wysokiej jakości treści, jakie są prezentowane w serwisie.
Z danych firmy badawczej Hitwise wynika, że CNN.com jest trzecią najchętniej odwiedzaną przez amerykańskich internautów stroną informacyjną. Plasuje się ona tutaj za Yahoo News i Weather.com, a wyprzedza MSNBC i Google News.
źródło: MediaPost Publications
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: CNN.com z Google