Carlsberg - piłcarlska butelka
Carlsberg w nowym piłCarlskim opakowaniu
Limitowana seria charakterystycznych zielonych butelek Vichy wyróżnia się tłoczeniem o wzorze siatki z tkwiącą w niej, niczym strzelony gol, piłką. Tłoczenie sprawia, że okolicznościowe opakowanie, a tym samym jego zawartość odbiegają od stereotypu i są rzeczywiście wyjątkowe. Polska jest jedynym ze 140 krajów świata, w którym Carlsberg dostępny jest w takim opakowaniu.
Na kontretykiecie butelki umieszczone zostały zasady uczestnictwa w promocyjnej akcji PiłCarlska Fiesta. Butelka dostępna jest zarówno w multipakach jak i pojedynczo, w niezmienionej sugerowanej cenie (2,99 zł za butelkę).
Element siatki i piłki, wytłoczony na prawdopodobnie najlepszej PiłCarlskiej butelce, wykorzystywany jest w wielu materiałach reklamowych towarzyszących działaniom promocyjnym Carlsberga jako oficjalnego sponsora EURO 2004TM.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Carlsberg - piłcarlska butelka