Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta
Agencja All 4 Comms realizuje dla łódzkiego portu lotniczego kampanię z udziałem influencerów z Londynu.

W ramach akcji, do Łodzi przyjadą trzej brytyjscy youtuberzy podróżniczy, którzy przygotują relacje z wycieczki. Opowiedzą o atmosferze miasta, historii, zabytkach i architekturze.
Filmy zostaną opublikowane na kanałach influencerów oraz partnerów projektu - Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta w Łodzi, Promuje Łódzkie i przewoźnika Ryanair.
Materiały przygotowane przez influencerów podkreślą dziedzictwo włókiennicze Łodzi, jej historię, architekturę i ważne zabytki, jak też tętniące życiem ulice, miejsca z doskonałą polską kuchnią i niepowtarzalną atmosferą.
Kampania ma na celu promowanie niedrogich połączeń lotniczych między Londynem a Łodzią na tzw. citybreak.
Agencja All 4 Comms, na co dzień działająca w Londynie, została wybrana do realizacji projektu w drodze rekomendacji.
Kompleksową koordynacją projektu zajmuje się account manager Agata Elandt wraz z managing director Matyldą Setlak.

Newsletter







Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły? 



Dołącz do dyskusji: Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta