Brainshake będzie reklamować Kołobrzeg jako „polską stolicę SPA”
Agencja Brainshake wygrała przetarg na przygotowanie i realizację wizerunkowej kampanii promującej Kołobrzeg. Akcja - zaplanowana od maja do października br. - będzie przebiegać pod hasłem „Kołobrzeg, polska stolica SPA”.
Kampania Kołobrzegu przygotowana przez Brainshake ma pokazywać, że miasto to oferuje nieograniczone możliwości wypoczynku, podkreślając, że podczas Euro 2012 będzie tam stacjonować będzie piłkarska reprezentacja Danii. Akcja - spójna z aktualną strategią komunikacyjną Kołobrzegu - będzie adresowana nie tylko do Polaków, lecz również do Duńczyków i Niemców.
Kampania będzie prowadzona w internecie (m.in. na Facebooku) oraz w ramach licznych działań niestandardowych i aktywności public relations.
Marketing
Newsletter



Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Dołącz do dyskusji: Brainshake będzie reklamować Kołobrzeg jako „polską stolicę SPA”