Bolt rusza z kampanią wizerunkową. Tematem bezpieczeństwo
Wystartowała noworoczna kampania Bolta "Nowy Rok, Nowy Bolt" mająca podkreślić, ze firma dokonała w ostatnim czasie poważnych zmian operacyjnych. Od poniedziałku na warszawskich ulicach pojawiły się billboardy opowiadające o podjętych przez Bolt działaniach w podnoszeniu bezpieczeństwa.
"Weryfikujemy kierowców bardziej, niż ustawa przewiduje" to jedno z haseł kampanii "Nowy Rok, Nowy Bolt" która od 16 stycznia br. pojawiła się na ulicach stolicy oraz w spotach reklamowych na YouTube. Celem kampanii jest zaznaczenie zmian, jakie Bolt wprowadził w przeciągu ostatnich miesięcy aby poprawić bezpieczeństwo i jakość przejazdów ze swoją aplikacją.
W ostatnich miesiącach nazwa firmy pojawiała się w kontekście publikacji na temat kontroli i zatrzymań kierowców aplikacji przewozowych, którzy nie przestrzegali przepisów prawa, a niektórzy byli oskarżeni o napaści na pasażerki.
- W listopadzie ubiegłego roku, Bolt podjął ważne zobowiązanie, jakim jest wprowadzenie zaostrzonej weryfikacji kierowców i pojazdów świadczących usługi na naszej platformie. Styczeń to miesiąc, w którym zwyczajowo myślimy o zmianie na lepsze i dlatego też zdecydowaliśmy się na hasło "Nowy Rok, Nowy Bolt". Z jednej strony chcemy pokazać wprowadzone przez nas zmiany i zwrócić na nie uwagę użytkowników, a jednocześnie powiedzieć im, że zależy nam na ich bezpieczeństwie i komforcie podczas korzystania z usług Bolt. Jako marka stawiamy na jasne, krótkie komunikaty, i taka właśnie jest ta kampania. Nasze zmiany nie potrzebują wyszukanych opisów, bo potrzeba nowych standardów w branży jest oczywista. - mówi Dominika Pęk, Marketing Manager Bolt w Polsce.
Bolt wprowadza opcję „Kobiety dla kobiet”. Ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa kierowczyń i pasażerek
Bolt wprowadza nowe zasady dla kierowców
Na kampanię składa się 8 różnych kreacji, rozmieszczonych na billboardach i ekranach LED w całej Warszawie, prezentujących hasła odnoszące się do dodatkowej inwestycji 10 milionów przez Bolt w rozwiązania bezpieczeństwa, wprowadzenia zaostrzonej weryfikacji kierowców, a także dostępnych rozwiązań technologicznych jak np.weryfikacja kierowców w czasie rzeczywistym.
Oprócz tego na treści kampanii będzie można się natknąć także podczas oglądania wideo na YouTube, w formie krótkich animacji reklamowych. Oprócz elementów OOH i digital, na kampanię składają się także mailingi informacyjne do użytkowników oraz kampania w relacjach na Instagramie.


Od stycznia 2023 Bolt zablokował dostęp do platformy kierowcom, którzy nie dostosowali się do nowych wymagań weryfikacji i nie dostarczyli niezbędnych dokumentów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Bolt rusza z kampanią wizerunkową. Tematem bezpieczeństwo