SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bogdan Rymanowski rozbił bank na YouTube. „Niemożliwe nie istnieje”

Kanał youtubowy Bogdana Rymanowskiego, po 8 miesiącach funkcjonowania, przekroczył 200 tys. subskrypcji, a najpopularniejsze nagranie ma prawie 500 tys. wyświetleń. Niemożliwe nie istnieje komentuje dziennikarz na portalu X.
 

Bogdan Rymanowski, fot. screen Youtube/Rymanowski LiveBogdan Rymanowski, fot. screen Youtube/Rymanowski Live

Na początku września ub.r. Bogdan Rymanowski wystartował z autorskim kanałem na YouTube Rymanowski Live. Dziennikarz rozmawia na nim z gośćmi - m.in. politykami, historykami, artystami. 

Kilka dni temu jego projekt przekroczył 200 tys. subskrypcji. Z tej okazji dziennikarz napisał na portalu X: „Niemożliwe nie istnieje! To dla mnie wielka sprawa - z całego serca Państwu dziękuję! Dziękuję też wszystkim moim rozmówcom - to oni są najważniejsi - ja tylko słucham i zadaję pytania”.

Jak ogląda się Rymanowski Live?

Z danych portalu Socialblade wynika, że kanał Rymanowskiego doczekał się ponad 21 mln wyświetleń. W ciągu ośmiu miesięcy dziennikarz wyemitował 343 filmy. Najpopularniejszy z biblistą profesorem Marcinem Majewskim ma ponad 470 tys. odsłon. Inne równie popularne nagrania to m.in. z Marcinem Mikszą, byłym funkcjonariuszem Centralnego Biura Śledczego Policji (293 tys.), z księdzem profesorem Robertem Skrzypczakiem (271 tys.) czy byłym politykiem Janem Rokitą (262 tys.).

Na swoim kanale Bogdan Rymanowski rozmawia także z kandydatami na prezydenta w obecnej kampanii. 14 maja jego gościem będzie Krzysztof Stanowski, który sam przeprowadza rozmowy w Kanale Zero z pozostałymi pretendentami. Wcześniej pojawiały się spekulacje, że Rymanowski może dołączyć do projektu Stanowskiego, ale postawił na własny kanał.

Bogdan Rymanowski to kolejny dziennikarz z doświadczeniem w tradycyjnych mediach, który w ostatnim czasie założył projekt internetowy, ale przebił przy tym pod względem liczb takich dziennikarzy, jak m.in. Krzysztof Ziemiec (kanał Otwarta Konserwa ma 133 tys. subskrypcji), Bartłomiej Graczak (PRZEkanał - 122 tys.), Arleta Bojkę (Koniec Świata - 170 tys.), Anita Gargas (Magazyn - 149 tys.), Dominika Wielowieyska (36 tys.) czy Tomasz Lis (60 tys.).

Rymanowski w przeciwieństwie do większości dziennikarzy, którzy działają także na YouTube nie założył przy tym konta na portalu Patronite. Prawdopodobnie dlatego, że nadal prowadzi w Polsacie i Polsat News „Gościa Wydarzeń”, a w kanale informacyjnym jest również gospodarzem niedzielnego „Śniadania Rymanowskiego”. W Radiu ZET zaś pozostaje gospodarzem porannego „Gościa Radia ZET”.

Pozostał także w “starych mediach”

Jego duża aktywność dziennikarska jest spójna z tym, o czym opowiadał nam niedawno Krzysztof Ziemiec. Gdy rozmawialiśmy o współczesnych mediach, Ziemiec zacytował Bogdana Rymanowskiego. Gdy ponad 20 lat temu poznałem go w TVN24, to powiedział mi coś, co zapamiętałem do dziś: „Pamiętaj, że każdy dziennikarz powinien mieć dwie, a najlepiej trzy nogi, żeby móc stać stabilnie”. Czyli dwie-trzy redakcje, z których może się utrzymywać.” 

Czytaj także: Grupa PTWP urosła na eventach

Na początku br. podczas pierwszej edycji nagród naszego portalu Wirtuale Bogdan Rymanowski był nominowany w kategorii „Osobowość medialna roku”.  Jeden z niewielu dziennikarzy, który zadaje równie dużo niewygodnych pytań przedstawicielom wszystkich obozów politycznych argumentowaliśmy. Zwycięstwo głosami czytelników przypadło Katarzynie Kasi oraz Grzegorzowi Markowskiemu z „Kwiatków polskich” w TVP Info.

W marcu br. podawaliśmy, że z sondażu CBOS wynika, iż Rymanowski znalazł się w gronie dziennikarzy, którzy najczęściej wyrażają poglądy i oczekiwania Polaków. Jednocześnie obok Konrada Piaseckiego z TVN24 cieszy się największym zaufaniem odbiorców ze wszystkich analizowanych przedstawicieli mediów. 

Dołącz do dyskusji: Bogdan Rymanowski rozbił bank na YouTube. „Niemożliwe nie istnieje”

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IIIp.
Chu....nie dziennikarz. Symetrysta, który z pytania zamkniętego uczynił swój znak reklamowy: tak czy nie? Czy Polsat czerpie zyski z ww. kanału na YT bo popularność tego gościa kosztowała stację całkiem sporo.
odpowiedź
User
The Best
Znow cenzura? Z a....e b...ty dziennikarz, pelna profeska, bez stronniczości- dobrze, że odszedł kiedyś z tefałenu. To jest GOŚĆ. Szacun, panie Romanie.
odpowiedź
User
Yup
Roman, to jeden z ostatnich dziennikarzy w PL.
odpowiedź