SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska marka modowa klientem agencji Big Picture

BLAAR, polska marka modowa projektująca ubrania dla kobiet niższego wzrostu, dołączyła do grona klientów Big Picture - poinformowano w komunikacie prasowym. Agencja odpowiada m.in. za otwarcie pierwszego butiku stacjonarnego marki w Warszawie oraz kompleksową obsługę PR-ową. 

mat.prasowemat.prasowe

Big Picture i marka BLAAR nawiązały współpracę na drodze rekomendacji. Wspomniana agencja będzie pełnić rolę partnera odpowiedzialnego za prowadzenie biura prasowego, relację z mediami czy realizację działań specjalnych, w tym otwarcie flagowego butiku, który w miniony weekend rozpoczął działalność w Warszawie. 

BLAAR to pionierska marka w Polsce, która w pełni odpowiada na potrzeby kobiet petite, oferując odzież skrojoną z myślą o proporcjach niskiej sylwetki. Dzięki precyzyjnemu dopasowaniu marka eliminuje problem źle dobranych ubrań – za długich rękawów, zbyt szerokich ramion czy niewłaściwie rozmieszczonych zaszewek. BLAAR łączy miejską elegancję z funkcjonalnością, proponując ubrania, które podkreślają kobiecość i zapewniają komfort. Założycielka marki, Ida Gospodarczyk, postanowiła stworzyć modę, która nie tylko pasuje na kobiety do wzrostu 164 cm, ale również inspiruje do przełamywania stereotypów, tworząc społeczność #blaargirls. Wszystkie produkty BLAAR wykonane są z naturalnych tkanin, z dbałością o detale, zapewniają większy komfort i wygodę noszenia, jednocześnie będąc bardziej przyjazne dla środowiska - czytamy w komunikacie prasowym. 

Firma Big Picture, założona przez Hannę Waśko w 2015 roku i zarządzana wspólnie z Heleną Korniejew, oferuje usługi doradcze z zakresu public relations i public affairs. W trakcie dotychczasowej działalności  trzykrotnie uzyskała tytuł agencji roku, zdobywając najwięcej nagród w konkursie Złotych Spinaczy Związku Firm Public Relations. Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.

 Wyróżnikiem firmy jest kompetencja pracy dla rynkowych liderów i pionierów, a więc zdolność realizacji projektów szczególnie wymagających, spektakularnych i wielopłaszczyznowych. Do Klientów firmy na przestrzeni lat należą m.in. InPost, Allegro, Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Reckitt Benckiser, Polpharma S.A. i Polpharma Biologics, L'Oréal Polska, Coca-Cola, Rochstar, czy KSW. 

W ramach praktyki pro bono zespół agencji wspiera największe organizacje społeczne – Szlachetną Paczkę, Stowarzyszenie Sędziów Polskich IUSTITIA, Amnesty International, Fundację Onkologiczną Alivia czy Fundację Rak’n’Roll. Firma, łącząc wieloletnie doświadczenie consultingowe z korzeniami w środowisku organizacji społecznych, specjalizuje się w projektach splatających biznes z działaniem na rzecz dobra publicznego – zarządzała m.in. projektami Fundacji Grażyny Kulczyk, Oxford Noble Foundation, komunikacją działań społecznych Rafała Brzoski czy filantropijnym zaangażowaniem Jerzego Staraka - przypomniano w komunikacie prasowym. 

Dołącz do dyskusji: Polska marka modowa klientem agencji Big Picture

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
była pracownica
A w wielkim obrazie Hanula nadal śmieciówki pracownikom daje? :>
odpowiedź