"Bezwzględnie pyszny" hasłem nowej kampanii ketchupu Winiary
„Bezwzględnie pyszny!” to hasło kampanii nowej odsłony ketchupu Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo do telewizji oraz materiałów do digitalu.
fot. mat. pras.

Kampania łączy “bezwzględną apetyczność z poczuciem humoru”. Spot telewizyjny to trzy krótkie historie pokazujące, że ketchupowi Winiary nie sposób się oprzeć.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku.
Reżyserem spotu jest Wojciech Barczuk, produkcją zajęło się Graffiti Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: "Bezwzględnie pyszny" hasłem nowej kampanii ketchupu Winiary