Michał Żebrowski i Vito Bambino reklamują Play, Barbara Kurdej-Szatan w spocie o finale WOŚP
W nowych reklamach Play występują aktor Michał Żebrowski (promuje abonament dla firm) i piosenkarz Vito Bambino (reklamuje Play na Kartę). W obu nie występuje Barbara Kurdej-Szatan, która pojawiła się natomiast, razem z innymi bohaterami reklam Play i Jerzym Owsiakiem, w spocie dotyczącym finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
W spocie oferty abonamentowej Play dla firm Michał Żebrowski wspólnie z pracownikiem salonu sprzedażowego sieci, granym przez Macieja Łagodzińskiego, opisują tę ofertę klientowi, który decyduje się ją kupić dla całej swojej firmy.
Reklama podkreśla, że w taryfie abonamentowej L za 25 zł miesięcznie (po uwzględnieniu 15 zł rabatu za e-fakturę i zgody marketingowe) klient dla każdego drugiego i kolejnego numeru oprócz nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci otrzymuje 150 GB miesięcznego pakietu internetowego.
W dwóch wersjach spotu prezentowane są też dostępne w tej ofercie smartfony Samsung Galaxy S21 FE i Xiaomi 11T (oba obsługują sieć 5G).
Michał Żebrowski wcześniej wystąpił już w kilku reklamach ofert biznesowych Play, pierwszy raz wiosną 2013 roku wspólnie z Krzysztofem Hołowczycem. Od półtora roku gra też, razem z Borysem Szycem, w spotach sieci gastronomicznej McDonald's, w nowym spocie kąpie się w przeręblu.
Z kolei Vito Bambino w spocie Play na Kartę wykonuje fragment swojego przeboju „Nudy”. Reklama podkreśla, że klient po aktywowaniu startera Play na Kartę otrzymuje 100 GB pakietu internetowego, a po kupieniu pakietu za 35 zł - kolejne 100 GB.
Vito Bambino to kolejny piosenkarz promujący Play na Kartę. Wcześniej w kampaniach oferty wystąpili m.in. Sarsa, Dawid Kwiatkowski, Ania Dąbrowska i Kamil Bednarek.
Barbara Kurdej-Szatan tylko w spocie Play o finale WOŚP
Spot Play dla firm z Michałem Żebrowskim to kolejna reklama sieci rozgrywająca się w salonie sprzedażowym, w której występuje tylko Maciej Łagodziński, nie ma natomiast Barbary Kurdej-Szatan. Aktorka nie pojawiła się także w kampanii poświątecznych obniżek cen smartfonów, w której główną gwiazdą była Anna Mucha.
Natomiast Barbara Kurdej-Szatan występuje w spocie Play dotyczącym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z którą telekom współpracuje od dekady. W reklamie do wspierania WOŚP poprzez aktywności w aplikacja Play24 zachęcają także Jerzy Owsiak oraz dwoje innych aktorów z reklam Play: Maciej Łagodziński i Hubert Sycz, który od jesieni ub.r. gra w spotach promujących usługi domowe telekomu, m.in. Play Now TV i internet stacjonarny.
Jako klienci Play mogą wspierać WOŚP? Operator informuje, że za każdą transakcję w Play24 (doładowanie konta, opłacenie faktury) przekaże wsparcie na cel tegorocznego finału.
Play zdystansował się od Barbary Kurdej-Szatan po jej wpisie o Straży Granicznej
Wątpliwości co do dalszych występów Barbary Kurdej-Szatan w reklamach Play pojawiły się po tym, jak aktorka na początku listopada wulgarnie skrytykowała na Instagramie działania funkcjonariuszy Straży Granicznej wobec uchodźców przy granicy polsko-białoruskiej.
Na Kurdej-Szatan spadła lawina krytyki, a prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że aktorka nie będzie dalej występowała w serialu „M jak miłość”. W mediach społecznościowych za jej wpis krytykowano też Play, niektórzy użytkownicy deklarowali, że przeniosą się do innych sieci.
Barbara Kurdej-Szatan bez nowych kontraktów reklamowych. "Marki mogą nie chcieć opowiadać się po którejś ze stron konfliktu"
Telekom odniósł się do sprawy kilka dni po wpisie bohaterki swoich reklam. - Widzimy, jak duże poruszenie wywołały niektóre treści zamieszczane przez Panią Barbarę Kurdej-Szatan, która występuje w reklamach Play - stwierdziła firma na Twitterz. - Wiadomości publikowane na jej prywatnych profilach w mediach społecznościowych wyrażają jej opinię i nie są w żadnym wypadku stanowiskiem Play. Dostarczamy usługi najwyżej jakości dla ponad 15 milionów Klientów i dbamy o to, aby komunikować się odpowiedzialnie i z szacunkiem - zapewniła.
Pod koniec listopada pojawiła się informacja, że Play nie przedłuży wygasającej niebawem umowy z Barbarą Kurdej-Szatan. Telekom nie komentował tych doniesień, natomiast agencja DB4 Management obsługująca jego współpracę z celebrytami zapewniła, że będą kolejne reklamy sieci z Kurdej-Szatan.
- Kontrakt pani Kurdej-Szatan z siecią Play trwa. Spoty w ramach kampanii „Gwiazdy przeszły do Play" są nadal nagrywane zgodnie z harmonogramem i będą nagrywane przynajmniej do końca roku. Współpraca nie została zerwana - powiedział „Gazecie Wyborczej” Kuba Szwedowski z DB4.
Przed Bożym Narodzeniem spot z Kurdej-Szatan rzadziej w TVP i na YouTubie
W trakcie bożonarodzeniowej kampanii nie wszystkie reklamy Play były emitowane z równą intensywnością. Spot z Barbarą Kurdej-Szatan dużo rzadziej pokazywano w kanałach Telewizji Polskiej. Na YouTubie zanotował jak dotąd 59 tys. wyświetleń, podczas gdy reklamę z Maciejem Łagodzińskim odtworzono 705 tys. razy, a spot Play dla Domu - 875 tys. razy.
- W ramach kampanii przygotowujemy kilka wersji spotów, różniących się na przykład długością ich trwania, promowanym produktem (najczęściej smartfonem) na końcu spotu czy też występującymi w niej aktorami (pojawiają się spoty z udziałem obu sprzedawców, a także wersje tylko z jedną osobą) - stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysiek Sylwerski, senior PR specialist w Play.
- Na kanałach, na których są emitowane nasze reklamy, nie stosujemy rozróżnienia wyświetlania ich poszczególnych wersji w zależności od stacji. Jest za to możliwość, że w obrębie jednej stacji są emitowane różne (a nawet wszystkie) spoty w ramach jednej kampanii - dodał Sylwerski.
Play w trakcie przetargu reklamowego
Na początku listopada Play ogłosił przetarg na obsługę w zakresie kreacji i strategii ATL-owej, czym od 2010 roku zajmuje się agencja Grandes Kochonos. W przetargu oprócz niej uczestniczą, według nieoficjalnych informacji, m.in. Red8 i 2012 Agency. Do przetargu zostały też zaproszone Change Serviceplan i Saatchi&Saatchi IS.
W trzecim kwartale br. firma P4, operator sieci Play, osiągnęła wzrost przychodów o 1,7 proc. do 1,83 mld zł. Na koniec września telekom miał 12,32 mln aktywnych użytkowników (105 tys. więcej niż na koniec czerwca), w tym 235 tys. korzystających z usługi Play Now TV.
Przed rokiem P4 zostało przejęte przez francuską Grupę Iliad, która za 97 proc. akcji operatora zapłaciła 9,6 mld zł.
Newsletter



Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Dołącz do dyskusji: Michał Żebrowski i Vito Bambino reklamują Play, Barbara Kurdej-Szatan w spocie o finale WOŚP