Ad.point dominuje w Radio Plus
Ustalono strukturę udziałowców Radia Plus Polska Sp. z o.o.
W dniu 8 listopada zakończyły się prace związane z ustaleniem struktury udziałowców spółki Radio Plus Polska sp. z o.o. która jest właścicielem sieci Radio Plus.
Udziałowcami spółki Radio Plus Polska Sp. z o.o. są: Ad.Point - 80%, Archidiecezja Gdańska - 5%, Archidiecezja Gnieźnieńska - 5%, Archidiecezja Zielonogórsko - Gorzowska - 5%, Polska Prowincja Zgromadzenia Ducha Świętego pod Opieką Niepokalanego Serca Maryi - 5%.
Program sieci Radia Plus nadaje 12 stacji. W jej skład m.in. wchodzą rozgłośnie z Radomia, Kielc, Gdańska, Bydgoszczy, Gniezna, Gorzowa, Głogowa, Zielonej Góry, Gliwic, Opola i Legnicy. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi stacjami w celu poszerzenia sieci.
Radio Plus

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ad.point dominuje w Radio Plus