Activlab klientem Initiative, w kampanii reklamowany ElectroVit
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab, producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.

Współpraca agencji z Activlab jest efektem rekomendacji. W jej ramach Initiative odpowiada za kompleksową obsługę mediową Activlab: opracowanie i realizację strategii oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.
Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest kampania ElectroVitu - zestawu elektrolitów z witaminą C, glukozą i magnezem, oferowanego w trzech wariantach: dla osób aktywnie spędzających czas, dla dzieci i dla seniorów.
Kampania realizowana jest w głównych stacjach telewizyjnych (spoty i bilboardy sponsorskie) i w radiu.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Activlab klientem Initiative, w kampanii reklamowany ElectroVit