Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji
Absolwent wprowadził na rynek limitowaną piłkarską edycję wódki Absolwent Kibic. Wspiera to kampania przygotowana przez agencję Up.
Absolwent Kibic oferowany jest w specjalnym opakowaniu - butelce z wyżłobioną piłką oraz etykietą przedstawiająca emocje kibiców.
Kampania promująca markę została oparta na przeżywaniu sportowych wrażeń przez kibiców, a jej motywem przewodnim jest hasło: „Absolwent - nieoficjalny sponsor piłkarskich emocji”. Kreacje mają nawiązywać do mocnych wrażeń, jakie towarzyszą świętowaniu piłkarskiej fety w gronie przyjaciół.

Za przygotowanie komunikacji dla limitowanej piłkarskiej edycji wódki Absolwent Kibic odpowiada agencja Up, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Identyfikacja wizualna

Newsletter






Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły? 

Dołącz do dyskusji: Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji