1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele
W listopadzie 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie znalazło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2013 roku względem analogicznego miesiąca 2012 roku spadła o 0,67 proc. i wyniosła 587 009 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,68 proc. do 317 926 egz.
Na ostatniej lokacie podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 4,29 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 223 139 egz.
Natomiast najwięcej (6,70 proc.) zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 170 905 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 587 009 | 590 977 |
Twoje Imperium | 317 926 | 312 669 |
Rewia | 223 139 | 233 137 |
Świat & Ludzie | 189 692 | 190 750 |
Na Żywo | 170 905 | 160 177 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem (o 1,49 proc.) odnotował tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei jako jedyna straciła tutaj „Rewia” - było to 0,84 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 587 009 | 585 653 |
Twoje Imperium | 317 926 | 317 025 |
Rewia | 223 139 | 225 023 |
Świat & Ludzie | 189 692 | 186 914 |
Na Żywo | 170 905 | 169 801 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: 1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele